Munich

augusztus 04, 2013

Scarfs: Karstadt, Sweater: Esprit, Jersey shirt: H&M, Soccer T-shirt: Adidas, Black T-shirt: Zara, Shorts: Adidas, Tank top: H&M, Skirt: Mango, Bag: Picasa

In the last few days I was in Munich. My daddy had some working to do and we had some shopping to do. :) We go to Munich almost every summer, I really love this city, because it is big, but friendly. Here are some of the things I bought and later you'll see how I style them in different outfit posts. I already have a lot of styling ideas to these items. Earlier when I was shopping, I bought what I fell in love with and didn't really thought about how would it fit in my wardrobe, but lately I learned how to "smart shop". I list the things what I want and need in my wardrobe, what are the lastest trends I would like to build in. Then in the stores I look for these items. Of course I still find a few "fall in love" pieces, that I couldn't resist to leave in the shop and those are my all time favorites. With the smart shopping process my wardrobe reflects my style better.

Az utóbbi néhány napban Münchenben voltam. Amíg apu dolgozott, addig mi vásároltunk. Szinte minden nyáron megyünk Münchenbe, ugyanezzel a felállással. :) Nagyon szeretem azt a várost, mert nagy város, de mégis barátságos. A képen láthattok néhány dolgot, amiket most vettem és később majd külön outfit bejegyzésekben megmutatom, hogyan és mivel hordom majd őket. Már most elég sok ötletem van hozzájuk. Régebben úgy vásároltam, hogy azt vettem meg ami megtetszett, nem gondoltam arra, hogyan fog beleilleszkedni a ruhatáramba, csak megszerettem és megvettem. Az utóbbi időben már megtanultam és rászoktam arra, hogy "okosan" vásároljak. Vásárlás előtt átgondolom és összegzem, hogy mire van szükségem, mit szeretnék és a legújabb trendek közül mit és hogyan szeretnék beépíteni a ruhatáramba és a boltokban ezeket a darabokat keresem. Persze most is vannak olyan dolgok, amiket meglátok és azonnal beleszeretek, annyira, hogy nem tudom ott hagyni a boltban, de ezek még később is az örök kedvenceim. Az "okos vásárlással" a ruhatáram sokkal jobban kifejezi a stílusomat. 

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

3 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest