When was the last time you did something for the first time?

szeptember 27, 2013

Skirt: King Street Fashionista, Sweater: Reserved, Watch: Marc Jacobs

Remember, that I told you I sewed last weekend a skirt for myself for the very first time? Well, this is it! I have to say, I'm proud of myself. :P How do you like the result? It suits me perfectly and it's really comfy. It was good weather again, so I took the chance and wore it with a knitted sweater and easy boots. Sadly, this might be the last time this year, I could wear skirts without stockings and legwarmers. 

Emlékeztek arra, mikor azt meséltem, hogy múlt hétvégén megvarrtam az első szoknyámat? Na, ő lenne az. Azt kell mondjam, hogy büszke vagyok magamra. :P Nektek hogy tetszik a végeredmény? Tökéletesen passzol rám és nagyon kényelmes. Újra jó idő volt, így kaptam az alkalmon és felvettem egy kötött pulcsival és könnyű csizmával. De sajnos valószínűleg idén ez volt az utolsó alkalom, hogy vastag harisnyák és lábszárvédők nélkül tudtam szoknyát húzni.






Follow on Bloglovin

You Might Also Like

7 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest