Lazy denim days

február 18, 2014


In the first set I matched a ripped boyfriend jeans with a basic white button down shirt and gold sequined oxfords. I added a metallic tote bag, gold and silver jewelries. This set is a good example for effortless chic and casual chic, comfy and pretty at the same time.

Az első szettben a szaggatott boyfriend nadrághoz egy fehér inget és arany flitteres oxford cipőt párosítottam. A szetthez hozzáadtam még egy metálfényű táskát, valamint arany és ezüst ékszereket. Ez a szett egy jó példa az erőltetés nélküli sikkre és a hétköznapi sikkre, egyszerre kényelmes és csinos.


In the second set I used a little colorblock and geometric print. I matched the skinny jeans with pink ballet flats and blue, pink and red striped sweater. It's a good choice for a lazy sunday.

A második szettben a színeken és a geometrikus mintán van a hangsúly. A szűk farmerhoz pink balerina cipőket, valamint kék-pink és piros csíkos kardigánt választottam. Ez egy jó választás lehet egy laza vasárnapra.


In the next set I chose a skinny, ripped jeans and matched it with a grey tank top and a funny printed button up shirt, if you wear it unbuttoned it's cool, if buttoned up it's a little bit more sohpisticated. I added a big red bag, studded ankle boots, knitted colorful beanie and a colorful statement necklace. 

A következő szetthez egy szaggatott, szűk farmert választottam, amit szürke trikóval és mintás inggel párosítottam, az inget kigombolva ajánlom, úgy lazább, begombolva egy fokkal csinosabb. Kiegészítőként egy nagy piros táskát, szegecses bokacsizmát, színes kötött sapkát és színes nagy nyakláncot használtam.


In the last set I chose a cropped jeans and matched it with an oversized top and a leather jacket with faux fur collar. As accessories I used red studded ankle boots, black studded clutch and statement jewelry. 

Az utolsó szettben a rövidebbre vágott farmert egy oversized toppal és szőrmegalléros bőrdzsekivel párosítottam. Kiegészítőknek piros szegecses bokacsizmát, fekete szegecses clutchot és feltűnő ékszereket választottam.

You Might Also Like

6 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest