Sneak peek

május 27, 2014


Hey there loves! Finally a new outfit post is coming up and here is the sneak peek. Sadly I'm in the middle of finals and didn't have time to shoot outfit photos before, but I took a little break last weekend. Different from usual, you can see the whole look here, but I really wanted to show you this photo, we took after the shooting with my doggie. I love him so much! Stay tuned for the new outfit post! Xoxo

Sziasztok drágák! Végre jön egy új outfit bejegyzés, de ez most még csak az ízelítő. Sajnos a vizsgaidőszak kellős közepén vagyok, így semmi időm nem volt fotózni, de a hétvégén tartottam egy kis szünetet! Általában nem szoktam megmutatni az egész szettet előzetesben, de ezt a képet, amit a fotózás után lőttünk a kutyámmal, mindenképpen meg szerettem volna osztani veletek. Úgy imádom az én kicsikémet! Úgyhogy maradjatok a közelben a továbbiakért! Puszi

You Might Also Like

2 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest