Behind the scenes

június 23, 2014

Photographer: Eszter Makai
Model: Letti (Németh Nikolett)
Styling: Enikő Schmidt
Skirt: Bershka, Top: H&M

Exceptionally I am not on these photos, because in the last shooting I was working behind the cameras, as stylist. I was really glad on the request and I said immediately yes. The concept was a minimal, summer look. From the many ideas, I choose a cobalt blue maxi skirt, which has opening in both sides and a black top with sheer ruffles on the sides. Added to them a pair of simple, flat sandals and on half of the pictures the model is wearing a big and colorful statement necklace. On the other half she has black pearl earrings on and a thin Nazar (Eyes of Allah) bracelet. I brought to you two behind the scenes photos I made during the shooting, but of course I'm gonna show you the result, when it's done. So stay tuned for the real photos! More shootings are already planned, where I'm gonna be the stylist again, therefore you can count on more posts like this.

Kivételesen nem én vagyok a képeken, ugyanis a legutóbbi fotózáson a kamera másik oldalán dolgoztam, mint stylist. Nagyon örültem a felkérésnek és természetesen azonnal igent mondtam. A koncepció egy nyári, minimál stílusú szett volt. Sok ötlet közül egy két oldalt felsliccelt, királykék maxi szoknyát és egy fekete, oldalt fodros felsőt választottam, hozzá pedig fekete, vékony pántos és lapostalpú szandált. A képek egy részén egy nagy és színes nyakláncot is viselt a modell, a többin pedig csak fekete gyöngy fülbevaló és egy vékony Nazar (Allah szeme) karkötő volt rajta. Hoztam nektek két werk fotót, amit a fotózás közben készítettem, de természetesen megmutatom a végeredményt is, úgyhogy majd nézzetek vissza az elkészült képekért! További fotózások is tervben vannak, amiken én leszek a stylist, ezért a továbbiakban még több ilyen jellegű bejegyzésre számíthattok.


You Might Also Like

2 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest